Používáme cookies pro vaše pohodlí
Abychom vám mohli zajistit co nejpohodlnější a nejpříjemnější zážitek při používání tohoto webu, využíváme technologie, jako jsou soubory cookies, které slouží k ukládání a/nebo přístupu k informacím na vašem zařízení. Díky vašemu souhlasu nám tyto technologie umožní přizpůsobit obsah, zlepšit funkce webu a nabídnout vám relevantnější služby, které vás opravdu zajímají. Když nám souhlas udělíte, můžeme lépe porozumět tomu, jak web používáte, a nabídnout vám tak obsah na míru. Pokud se rozhodnete souhlas neudělit nebo jej později odvoláte, některé části webu nemusí fungovat optimálně a vaše uživatelská zkušenost může být omezená.
Technické uložení informací nebo přístup k těmto informacím, které se nacházejí na vašem zařízení, je naprosto nezbytné a nepostradatelné pro legitimní a zákonný účel, kterým je umožnit použití konkrétní služby nebo funkce webové stránky. Tuto konkrétní službu nebo funkci si návštěvník, uživatel, případně odběratel webu sám vědomě a výslovně vyžádal, protože ji chce využívat, případně je pro něj zásadní pro správné používání stránek. Tento typ technického uložení či přístupu není využíván k žádným dalším účelům, jako je například marketing nebo analýza, ale slouží výhradně k tomu, aby bylo možné realizovat samotný přenos sdělení a dat mezi vaším zařízením a naším webovým serverem, a to prostřednictvím sítě elektronických komunikací. Bez tohoto technického procesu by nebylo možné zajistit, že informace bezpečně a správně dorazí na místo určení, nebo že požadovaná služba bude dostupná v požadované kvalitě.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení informací nebo přístup k těmto informacím, který se provádí nebo využívá výhradně a pouze za účelem statistickým, slouží ke sběru dat, která nám pomáhají porozumět tomu, jak návštěvníci a uživatelé našeho webu s těmito stránkami interagují. Tento typ uložení nebo přístupu není použit k žádným jiným účelům, například komerčním nebo marketingovým, ale je zaměřen výlučně na to, aby bylo možné shromažďovat anonymní údaje, které pak umožní zlepšovat funkčnost a obsah webu na základě poznání obecných vzorců chování uživatelů. Statistické účely zahrnují například zjištění, kolik uživatelů navštívilo konkrétní stránku, jak dlouho se na ní zdrželi, z jakého zařízení nebo prohlížeče přistupují, nebo jaké části webu jsou nejvíce navštěvované. Tyto údaje jsou však zpracovávány tak, že není možné určit konkrétní totožnost jednotlivého návštěvníka, a slouží výhradně k anonymní analýze provozu a výkonnosti webových stránek. Bez tohoto technického uložení by nebylo možné získat přehled o fungování webu na úrovni statistiky, což by mohlo ztížit jeho další optimalizaci a zlepšování.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení informací nebo přístup k těmto informacím, které se provádí prostřednictvím vašeho zařízení, je nezbytný a důležitý v případech, kdy je cílem vytvořit podrobný uživatelský profil. Tento profil je sestavován na základě údajů o vašem chování při procházení internetových stránek, vašich zájmech, preferencích nebo opakovaných návštěvách určitých typů obsahu. Takový profil nám, nebo třetím stranám, umožňuje přesněji cílit reklamní sdělení, která vám budou zobrazována, a zajistit tak, aby tato reklama byla co nejvíce relevantní a odpovídala vašim předpokládaným potřebám, zájmům nebo předchozím aktivitám na internetu. Tento typ technického uložení nebo přístupu je rovněž využíván k tomu, abychom mohli sledovat jednotlivého uživatele nejen v rámci jedné konkrétní webové stránky, ale i napříč více různými webovými stránkami, které mohou být propojené, patřit do stejné sítě, nebo spolupracovat za účelem zobrazení personalizovaného marketingového obsahu. Sledování uživatele tímto způsobem nám umožňuje lépe pochopit, jaký typ obsahu vás zajímá, a díky tomu vám zobrazit takové nabídky, které mají větší šanci vás oslovit. Bez tohoto uložení a přístupu bychom nebyli schopni přizpůsobovat reklamní sdělení tak, aby odpovídala konkrétním potřebám jednotlivých návštěvníků, ani sledovat efektivitu marketingových kampaní, které jsou závislé na podrobnější analýze uživatelského chování napříč internetem. Tento způsob zpracování dat je tedy základním nástrojem moderního cíleného marketingu.