FAQ
Časté otázky (FAQ)
Proč nakupovat na KupRadost.cz?
Je to snadné, je to bezpečné a velmi levné.
Nabízíme Vám jen výhodné nákupy z ciziny s úsporou až 85 % oproti cenám v ČR.
Stačí si jen vybrat zboží a o zbytek se postaráme my.
Více o výhodách nákupu se dozvíte ZDE.
Jaká je na zboží záruka?
Záruka na všechno zboží je 3 roky.
Proč má všechno zboží tak nízkou cenu?
Zboží je Vám zasíláno přímo od zahraničních dodavatelů, proto cena zboží nezahrnuje náklady za mezičlánky, jako jsou sklady, dopravné, provize obchodníků a mnoho dalšího.
Proto jsou ceny u nás tak nízké.
Jsou ceny zboží konečné?
Ano, cena zobrazená u zboží je vždy konečnou cenou.
Jaká je dodací lhůta?
Standardní rozmezí doby doručení je 2-4 týdnů od uhrazení objednávky. Vždy záleží na zemi, odkud je zboží odesíláno a na daném období (státní svátky, prázdniny atp.).
Když se jedná o zboží z ciziny, musím řešit CLO a DPH?
Ne, u nás nikdy DPH ani CLO neřešíte.
Naleznu v zásilce fakturu nebo účet?
Nenaleznete, faktura je automaticky zasílána na Váš e-mail. V případě, že si ji omylem vymažete, rádi Vám je pošleme znovu.
K čemu je dobrá registrace?
- Při opakovaném nákupu není nutné znovu vyplňovat všechny údaje.
- Vytvoříme Vám profil, ve kterém budete mít přístup k seznamu současných i dokončených objednávek.
Jak řešit případnou reklamaci zboží a jak postupovat?
Pokud zboží ze zahraničí obdržíte poškozené, nefunkční nebo se během tříleté záruční doby u zboží vyskytne závada, máte samozřejmě právo na jeho reklamaci.
Jak přesně postupovat při reklamaci zboží naleznete ZDE.
Zásilka dorazila, ale není kompletní, proč?
Pokud jste si objednali více zboží, může být takový nákup rozdělen do více zásilek, jelikož zboží pochází od různých dodavatelů. Proto buďte bez obav, zbytek objednávky k Vám brzy dorazí.